Nekad YÄS | Chef-jobb ansökan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KaffeSebbe

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Användarnamn: YÄS

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Sebastian

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 330+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag tycker att jag skulle vara en bra chef där för att det inte finns nån och jag kommer att vara en bra chef jag jobbar inte för pengarna utan för att det är kul och jag tycker att jag skulle var en bra chef där och jag vet vad man gör där och jag kommer bara anställa folk som vill jobba där och inte som jobbar för pengar som nu. och jag kommer att ha bra koll på mina anställda och jag är väldigt vänlig mot mina medarbetare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där förut och jag kommer ihåg hur man gör allt och jag vet hur man är som chef för jag har varit chef för Lasses och räddningstjänsten så jag vet hur man är som chef och jag jobbar just nu på Vianor och jag vet hur man lägger in turbo och trim på bilarna

Berskiv din karaktär? han heter Lukas han är 30 år gammal och han har en pappa som är alkolist och hans mamma dog i cancer och hans broacha dog i en bilkrasch och han jobbad som mekaniker och efter det ville börja jobba som mekaniker och nu vill lukas bli chef för att hans broacha var det. Lukas är en snäll person som gillar långa konversationer och gillar att prata bilar med andra och han har ett stort intresse för Saab och andra gamla bilar och mercedes han har väldigt svårt för att bli arg på andra. han gillar att jobba med bilar. han har en tjej som heter Filippa bult och henne träffade han när han var på semester på Hawaii. och han gillar kaffe som fan och han gillar att vara själv. och han gillar att bestämma över folk men han är snäll då mot dem samtidigt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne mellan
Måndag: 16:00 - 21:00
Tisdag: 16:00 - 21:00
Onsdag: 16:00 - 21:30
Torsdag: 15:30 - 21:00
Fredag: 16:00 - 23:00
Lördag: 9:00 - 23:00 med jämna mellanrum
Söndag: 9:00 - 23:00 med jämna mellanrum
och jag kommer att kunna var inne på nätterna ibland

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej för multistaden är bäst #LOVE MULRISTADEN

Har du läst våra Regler? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka