Nekad XZZIFT | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZZIFT

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199205739896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emile

Vad är ditt discord namn? ZIFT#9786

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter emile olsen han älskar att bowvla och skulle gärna vilja vara polis eller nåt job hans dröm är att bli pilot.han älskar att vara på clubbar gillar att vara polis och älskar läsk han gillar fanta.han älskar att hänga med kompisar och prata han är snäll omteksamm tänker mycket på folk.han älskar data spel han spelar fivem fortnite valorant.min karaktär intresse är att bli polis chef.min karaktärs backrundär att han kommer från sverige half polsk och half palastin.min karaktär är 22 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för det är bästa servern många kör på den medans andra servers har 100 inne eller 60 medans unive har 400 inne och det är jätte roligt och nice jag har kört länge på unive och då har jag bästemt mig att bli medlem så jag kan få jobb för min kompis jobbar som polis och jag vill ocså jobba som det så jag ansöker till det för alla vet att unive är on top alskar värkligen servern är så monga streamers kriminella i staden och det är så roligt.unive har bra staffs och dom är snälla hjälper snabbt och det är bra.jag har jätte bra rp jag gör typ aldrig några fel rdm vdm och sånt gör jag inte för jag har hög rp nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att söka jobb till polis jag ska kunna hjälpa folk som har lite svårt med rp så inte dom säger massa dumma saker ingame och det förstör inte till dom som rp jag kommer att åka kära mycket bil jag kommer att bidra mycket till polis så jag kommer att försöka att bli så hög nivå inom polis yrket snabbt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan inte denna frågan

Hur hittade du Unive? JAG KOLLAR PÅ TWITCH och att min kompis tipsade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka