Nekad xzyxcer | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herbert

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? xzyxcer#7533

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Mitt karkatär heter Wilmer Nilsson, och är föd 2003. Han gillade bilar. Hans drömbil var en Nissan. Han älskade också poliser. Han ville bli en polis och en bilföretag chef. Man hande en brosa som heter Mio Asp. Wilmer ville alltid vara rik och vara en snäll person. det gick ganska bra i skolan för han, han fick typ bara A i alla ämnen förutom slöjd då han fick C. Hans barndom var okej. Men hans föreldrar dog när han blev född, och nu har han bara sin brosa on vänner kvar. Han jobbar nu som gruv arbetare och gillade små katter och hundar. Han och hans brosa är hemlösa med en katt. Hans dröm var också att få ett hus med föreldrar och husdjur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios till båda partnernas sidor och respekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började med Unive

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka