Nekad Xzym_Maze | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xzym_Maze

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Xzym_Maze

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198219250633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Lindhe

Vad är ditt discord namn? Λ l Laddar...#1712

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Emil Svensson har spelat han innan på andrar servrar han är 36 år gammal han är affärs man med äffarer i sinnet han kan vara skön att hänga med emn kan vara rak på sak han kan även släpa allt för business Han är laglig.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska ble wl är för att jag kan rpa har 3000 timmar på FiveM rp har spelat på servrar som har varit 18 plus

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag söker en lång varig server har spelat lite innan på eran server men nu tänkte jag att jag ska spela på dena som min "main" server

Hur många timmar har du på FiveM? 3031

Hur hittade du Multistaden? Andra kompisar spelat på den serverna och den ska verka bra har ävent se folk som Stremar på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det var när jag var helt ny på en server för att jag tog en polis bil de är den enda och Swedish Knight för att en modar gav mig vapen så var jag tydligen en modar men har ingen modmenu

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? JAg har nylgien spelat på Athena roleplay men har tidigar spela på infarcen en 18+ server

Du skulle ha utvecklat lite mer på tex Varför ska just du bli Whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka