Accepterad xZUadr0 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xZUadr0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xzuadr0/

Ditt Hex-ID: 11000010a7fa087

Vad är din discord tagg? жуадро#0404

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade gjort ägarbyte utan scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt mutad i discord medans en ägare av ett gäng valde att byta mig till ägare medans jag satt i fängelse för att han inte ville vara ledare. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara fortsatte spela tills jag då dagen efter blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att inte säga till min polare att göra ett scenario av det hela vilket kunde ha ändrat allt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 27 april 2021 - lall, en kille sparkade på min bil så jag började springa efter honom och sedan blev avstängd för lall.
26 juni 2021 - buggabuse, jag var nära en bensinstation och min bil hade inget bränsle så jag backade in.
Jag har lärt mig att inte göra om dessa saker för det är onödigt att lägga tid på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Säga till min kompis att göra ett scenario av det och inte bara byta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att göra allting så realistiskt som möjligt och att inte lata sig när det gäller små saker utan att ta allt som man skulle göra i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka