Nekad xZUadr0 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xZUadr0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xzuadr0/

Ditt Hex-ID: 11000010a7fa087

Vad är din discord tagg? xzuadr0#4860

Vem var det som bannade dig? ~KINESEN

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar, Återstående 1 dagar och 23 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Buggabuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en bugg som jag inte borde ha använt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil hade ingen bränsle så jag valde att backa så jag kunde köra till bensin stationen som låg väldigt nära.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och det var dumt av mig att göra så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var för ungefär 1 månad sedan när jag hade köpt en motorcykel och en kille slog på min bil så jagade jag efter han och så blev jag bannad. Sen var det när jag åkte ner för mount chilliad med en kompis och vi åkte på ett hopp men klarade det och jag tror det var för att jag inte stannade typ eller fick ont. Sen var det när jag var en sjukvårdare och en person låg död på torget och det var tidigt på morgonen och jag använde information från OOC.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå ut ur fordonet och gått till bensinstationen istället för att göra en bugg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte använda buggen igen och jag ska istället gå till bensinstationen och hämta en bensindunk och gå tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka