Accepterad xzsoka. | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xzsoka.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? xzsoka.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter max olson han är en glad person som har respekt till allt o alla o har en god ton alltid. Han är snäll o aldrig otrevlig i vilka fall som helst. Min karaktär är uppväxt i södra england vilket är rett så fattigt så han har gått igen saker som en man och inte som små otacksamma svenska barn i detta samhället. Han har alltid hjälpt sin familj i olika fall allt från jobb till mat till pengar. Detta var principt det han gjorde det fanns varken jobb eller något under hans barndom och alltid levet dåligt. Han har flyttat nu till unive staden då hans bror lever här och ska flyta in till honom med sin familj från england och leva ett bra liv med sin familj i gått samhälle med bra folk osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sån hög och otrolig rp nivå som kommer få spelarna på servern att alltid vilja fortsätta rpa mer på servern jag har spelat rp nu i 3 år och vet vad ordet rp innebär jag gillar att rollspela som andra karaktärar och just darför kommer jag att alltid bidra med en sån hög rp nivå hela tiden när jag rpar på servern och kommer alltid sprida glädje på servern och aldrig negativitet på serverns sida.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltid spela för motpartens vinst och inte sin egna vinst, vilket går emot poewrgaming reglern. Vilket innebär att du spelar för makt o pengar på servern och vill vinna varenda scenario o alltid vara bäst i absolut alltid och alltid vinna i varenda scenario som går emot reglerna. Men ska spela för motpartens vinst för detta kommer göra rpn mycket mycket väll roligare då båda partenra har en chans att vinna ett scneaior och inte sig sjäkv detta kommer göra varenda scenario på unive jätte roligare och vilket kommer få spelaren på servern vilja rpa bra som jag alltid kommer spela ute. Är att spela för motpartens vinst som jag alltid kommer följa strikt och kommer alltid sprida ett glädje i min rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja meta gaming o sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka