xzsoka.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände Kolla Jag hoppa support och jag fråga om hjälp sen så skärmdelade jag och gick in på mina auktoriserade appar där såg man susano fusket. då så fick jag indragna roller och en p ban 100% ja förstår. Jag visste inte att man fick inte ha fusk på sin dator för ja har susano fusket på min dator för innan de så spelade jag på engelska servar och centic då fuskade jag och då har jag haft kvar fusket på datorn och jag visste inte att man fick inte ha fusk på min dator, liksom ingen schans att jag fuskar på unive liksom varför skulle jag fuska på en server där dom har en av sveriges bästa anticheat liksom. Och Unive e den sissta serrvern ja ska fuska på .
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja absoult 100%
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte ha susano fusket på datorn.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag visste inte att man skulle inte få ha fusk på sin dator som sakt jag fuskade inte på unive som sakt ja fuskade på andra servrasr innan ja kom till unive . Och ja förstår att ni banna mig ja förstår ja vet att ni inte kanske tror på mig d helt okej för ja fattar er 100% asså för de finns 100 personer där ute som säger exakt samma grej som mig. de är 100% mitt fel för ja läste inte reglerna innan ja kom till servern för ja trodde att man fick ha de på sin dator men inte absolut ha de på unive,
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja