Accepterad xzGORBZxzzz | Medlem ansökning[L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILLE.20

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? ja jag är cp#3296

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2010

Berätta om din karaktär. När alex ber liten hade han det svårt i skolan han blev mobbad i lågstadiet väldigt mycket av tre personer i hans klass doms namn var Emil,Jack och Sigge. När alex började högstadiet så blev inte han mobbad utan det var han som började mobba andra för då trodde han att inga andra skulle hålla på med han men sen fick han bli skickad till en annan skola för han inte visa respekt för lärare eller hans klasskompisar. Han började på en ny skola där han träffade två killar som heter mohamedoch ali som han blev kompisar med men än dag när de gick hem tillsammans så såg de en kille som tappade 500kr och mohamed och ali tog pengarna och alex sa (kan vi köpa droger ) men mohamed och ali ville inte. Några dagar senare har alex glömt bort det och de går hem från skolan men och de går förbi en affär och stannar mohamed och ali vill gå in och ta saker från affären och de frågar alex han säger ja men alex ongrar sig drieck och säger nej men han faller för grupptryck och tillslut går han med på det för att bevisa att han inte är en fegis. När han är inne i affären med mohamed och ali så börjar de ta allt de kan se i de jackfickor och allt. sen ser personalen det och tar de i ett rum och ringer polisen för stöld. Det blir verre och verre när fyllde 18år så hade han en fest hemma hos sig och bjöd in alla i han område men de han inte visste var att det var folk som gav ut droger på den festen sen kom bara polisen och stormmade hans lägenhet och då hitta de ungefär 1kg droger. Nästa dag sitter han i fängelse för polisen trodde de var han droger så han fick sitta där i fängelse i 3år. när han alex ut så flyttade han till en ny stad som heter Unive nu ska han inte bli en fegis och börja med drog handel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och lyssnar på staffsen och gör ett enklare jobb för alla som jobbar på unive och när jag blir stannad så kommer jag lyssna på aina och när jag får en ban jag kommer tänka över den

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man är kriminel och blir stannad av polisen måste man inte köra där ifrån men man kan om man vill men man kan också stanna.

Hur hittade du Unive? Jag såg på massa stremars som spelade den här servren och den såg bra ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka