Nekad XZgigamil | Medlem ansökning [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Luddkudde#1000

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Berätta om din karaktär. Tja min karaktär heter Alexander Berg och är 23 år gammal och har en mamma och en pappa. Just nu så bor vi i Rinkeby. Jag har ett stort intresse av fotboll och satsar allt på det. Sen kom det en dag min mardröms dag. När jag fick ett samtal av mamma, där hon sa att pappa blivit skjuten, jag trodde först inte på det men sen fattade jag, varför skulle mamma ljuga. Min pappa drev ett jätte stort företag men nu stängdes det ner. det var bara pappa som jobbade för han fick in så sjukt mkt pengar. Men nu när pappa var borta hade mamma inget jobb och det börja gå neråt. Jag och min mamma blev tillslut jätte fattiga, men mamma hittade en ny man, Och vi flyttade till Unive. Och jag totalt hattade min nya pappa, och jag okade inte bara med han, för jag blev slagen av han så fort jag gjorde minsta fel. Så jag valde för att fly en natt jag pallade inte med den jobbiga uppväxten jag har haft och jag börja långsamt och långsamt bli mer och mer kriminell. Och till slut så gick jag med i ett kriminellt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr bidra med bra rp, så att det blir kul för även mig och dom andra. Jag kmr att skicka in när folk gör fel så att det blir bra rp och att vi hittar folk som kan bidra med bra rp så vi kan göra Unive till ett bra plats att rp så vi även får in fler personer till unive. Och med tanke på att jag har spelat här i över 1 och ett halv år så har jag väldigt mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska göra allt för att vina scenario, t.ex. om du får ett snut jag så kör du inte upp på ett berg med en offroad bil bara för inte bli gripen.

Hur hittade du Unive? Igenom en kommps som har spelat här i över två år.

Vidare till muntlig intervju, du 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka