Accepterad XZgigamil | Ban överklagan (Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268580268/home

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? gigamil#0157

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar och slåss utanför Lallar och slåss utanför polisstation

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag står utanför polisstation men en kompis då det kommer en skit kaxig kille och börjar spotta på min kompis och slår han du han slår tillbaka sen kommer jag in för att försvara min kompis och slår till han för att han slog till min kompis. Sen så börjar han slå mig då jag gör självförsvar och slår tillbaka och sen efter det blir jag bannad för Lallar och slåss utanför polisstation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och för jag började ju slå han som inte var så bra men sen så försvarade jag ju bara mig och min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg dom typ för det var så länge sen när jag inte tog spelet sån seriöst. Men nu på sistone har ju jag tagit spelet rett så seriöst så jag har ju inta fått några bans på sistone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte börja slå han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga mig i andras och inte slå folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Att ni står och slåss, bråkar osv utanför en polisstation är helt orimligt. Du SKA veta bättre än så. Jag ger dig en ny chans och då ska detta ALDRIG hända igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka