Accepterad XZgigamil | Ban Överklagan [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268580268/home

Ditt Hex-ID: idk

Vad är din discord tagg? Luddekudde#0157

Vem var det som bannade dig? Natte

Hur lång tid var din ban? 2 och en halv dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: jaja.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde för det första att jag vdm med tanke på att han backade in i mig så jag trilla av bron det var inte jag som pittade in i han. Och när vi trilla i slutet så sa jag aj du kan kolla tillbaka det var inte jag som sa , Skämtar du eller det var den andra grabben.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev i ett snut jag då vi skulle köra upp till en bro så vi skulle kunna tappa snuten då snuten backar in i oss så vi trillar av bron vi rpar och säger ajj sen kör vi vidare över en bro för vi har en bil som klarar av det för den är 2-3 meter hög. Sedan tappar vi snuten och vi råkar köra in i en soptuna då min kompis väljer att säg asså herregud då jag inte gjorde felet men fick skiten endå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sett kan jag fatta att han kan tro att jag pittade snuten samt sa asså herregud när vi krocka men kolla klippet igen så ska du se att vi varken pitade eller att jag så herregud.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. s. Kommer nästan inte ihåg för det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ksk rpa lite mer men mer en så vet jag faktiskt inte, och lovar att detta inte kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa mer på skador, men ge mig en till skans så kan jag visa vad jag verkligen går för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänner dig för du har en bra ban historik, det du sa stämmer nog inte med klippet. Du körde på en polis bil och det var det som gjorde att du ramla ner från vägen, sedan när du krockar bilen så fortsätter du köra utan att rpa på skador.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka