Nekad XZgigamil | Ban Överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268580268/home

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? Luddekudde#0157

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: MEN MEN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att bilen inte var tonad då den var det på alla rutor utan backlukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna piren, hade bråttom till en viktigt mötte då jag märker att min bil är vid bärgan, Jag ser en bill stå lite avlägset då inte häller nån ser att jag tjuvkopplar. Jag tjuvkopplar4 klart den åker där ifrån så fort som möjligt för jag har som sagt snott en bil, kommer upp på motor vägen. Och där så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och med tanke på att den vart typ helt tonad då man typ inte ser in och så vart det dumt av mig att tjuvkoppla på så öppet ställe, men kan garantera att detta inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer nästan inte ihåg för det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte tjuvkopplat på så öppet ställe och att ha en helt tonad bil innan jag tjuvkopplar, och då jag lovar att ni inte kmr se detta igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tjuvkoppla på öppet ställe där folk kan se en, och att se till innan att bilen är helt tonad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, du har kriminell roll vilket kommer med högre förväntningar. Se detta som en varning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka