Accepterad XZgigamil | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268580268/home

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? Luddekudde#0157

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem misstänkte att jag hade metat under ett scenario då jag var undeffad och skärmdela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod på oilrig då vi bara tog det lugnt och att dc, jag skulle därefter visa ett klipp på min dator då jag startar en skärmdelning. Jag valde att visa klippet men inget mer händer. Sedan från ingenstans kommer det upp ett gäng med folk som var beväpnade och börja skjuta. Jag blir då ner skjuten och tänker inte så mycket på det. Efter jag dog så undeffade och så såg jag att jag fortfarande streamade som jag var fullt omedveten om då jag avslutade den direkt innan jag blev indragen i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ju varför dem bannade mig och jag fattar det till 100 procent men jag metade ju faktiskt inte så därför skriver jag denna ansökan för att bevisa att jag inte metade. Men jag fick två krimvarningar och har lärt mig av mina misstag men allt jag vill ha ut av denna ansökan är en till chans. Jag kan lova er att detta inte kommer ske igen, jag bara bara helt omedveten att jag fortfarande skärmdela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer nästan inte ihåg för det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kola upp om jag skärmdela och vetat så att det inte hade kunnat bli någon meta under scenariot. Och även inte undeffat efter jag dog! Men som sagt så lovar jag att detta inte kommer ske!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte undeffa efter man dött i scenario och att jag inte skulle skärmdelat som jag skulle kollat upp innan scenariot och nu kommer jag även alltid kolla efter jag visat något med hjälpa av skärmdelning att jag alltid stänger av den!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka