Nekad XZgigamil | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? 1luddekudde#7336

Ange ditt födelsedatum 11 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu under sommar lovet så har jag ingen träning men sedan när skolan börjar har jag tre träningar i veckan men kmr fortfarande vara väldigt aktiv!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag börja med unive 2022-06-30. Men på dcn så står det 2023-03-23 med det är för jag råka lämna dcn det finns även bevis att jag har vart medlem sedan 2022 om man gräver längre in i det hela.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått 17 bans fast det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv skulle jag kunna säga är en mini Staff som hjälper till servern. Dom kan t.ex. dv bilar om dom inte ska va på något ställe eller sp om det är någon som lallar runt och inte tar rp seriöst så kan man skriva /svban och om den bannen inte är tillräckligt lång för regelbrottet så kan man ju alltid ha clipp och visa staffsen så dom kan förlänga bannen. Så det dom gör är att hålla rp bra och ta åter gärde på dom som inte kan bete sig när staffsen inte är närvarande och även kolla så att ooc chatten är bra och att inga olämpliga ord kommer fram där!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill göra allt för att hjälpa Unive till att få den bästa rp som finns. Nu med tanke på att jag har varit medlem här i mer en ett år och har sett hur rp har ändrats gör mig att jag så gärna vill böi sv och hjälpa server och alla staffs. Jag vill också bli det för att jag är väldigt aktiv och märker folk hela tiden som springer runt och lalar som inte följer reglerna och då känner jag att det inte finns någon att göra att det med tanke på att staffsen inte kan vara överallt hela tiden och det gör så jag vill så gärna bli sv!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är att utnyttja dina sv kommands för att uppnå vinning för sig själv eller andra. Som t.ex. om du dör i ett scenario men sedan använder sig av /revive och rpar vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka