- Meddelanden
- 75
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad heter du på discord? 1.luddekudde#7336
Ange ditt födelsedatum 11 November 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu under sommarlovet så har jag inga tränigar men sedan när skolan går igång så kmr jag ha 3 träningar i veckan samt 1 match så med det sagt så kommer jag vara väldigt aktiv!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag börja med unive 2022-06-30. Men på dcn så står det 2023-03-23 med det är för jag råka lämna dcn det finns även bevis att jag har vart medlem sedan 2022 om man gräver längre in i det hela.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått 17 bans fast det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv skulle jag säga är en mini staff som hjälper till servern. Dom kan t.ex. dv bilar om dom står helt sönder på gatorna och gör så servern laggar, dom kan även göra svban på folk som t.ex inte tar rp serigöst eller gör regelbrott men om regelbrottet spelaren gör är tillräckligt grova för att bannen ska hålla borta dem från servern längre så kan dom helt enkelt skicka in detta till staffsen så kan dom avgöra om avstägningen ska för längas eller inte. Så det dem gör är att hjälpa servern till att nå den bäst rpa nivån och att banna/kicka folk när staffsen inte är närvarande och göra unive till det bästa stället.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa unive upp till den bästa rp nivån vi har nått och med tanke på att jag har spelat här ett bra tag så vet jag att detta inte är omöjligt bara om vi alla försöker och att staffsen/servervakterna gör sitt jobb. Jag har varit här poå unive ett tag och under denna tid så har jag sett rp droppa väldigt mycket, och det gör mig så engagerad till att hjälpa unive upp igen. Jag själv möter på dom har spelarna som bara är inne på unive för att förstörra och det är så jobbigt när man ser att ingen gör något åt saken, såklart gör staffsen sitt bästa men det kan ju inte vara närvarande överalt detta gör så jag så gärna vill bli sv och göra åter gärde på dom som inte kan bete sig!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är att utnyttja dig av dina sv krafter/kommands för att uppnå vinning för sig sjelv eller sina medspelare, som t.ex. revive i ett scenario eller kicka folk för att t.ex. inte det ska hända något med dig!
Vad heter du på discord? 1.luddekudde#7336
Ange ditt födelsedatum 11 November 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu under sommarlovet så har jag inga tränigar men sedan när skolan går igång så kmr jag ha 3 träningar i veckan samt 1 match så med det sagt så kommer jag vara väldigt aktiv!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag börja med unive 2022-06-30. Men på dcn så står det 2023-03-23 med det är för jag råka lämna dcn det finns även bevis att jag har vart medlem sedan 2022 om man gräver längre in i det hela.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått 17 bans fast det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv skulle jag säga är en mini staff som hjälper till servern. Dom kan t.ex. dv bilar om dom står helt sönder på gatorna och gör så servern laggar, dom kan även göra svban på folk som t.ex inte tar rp serigöst eller gör regelbrott men om regelbrottet spelaren gör är tillräckligt grova för att bannen ska hålla borta dem från servern längre så kan dom helt enkelt skicka in detta till staffsen så kan dom avgöra om avstägningen ska för längas eller inte. Så det dem gör är att hjälpa servern till att nå den bäst rpa nivån och att banna/kicka folk när staffsen inte är närvarande och göra unive till det bästa stället.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa unive upp till den bästa rp nivån vi har nått och med tanke på att jag har spelat här ett bra tag så vet jag att detta inte är omöjligt bara om vi alla försöker och att staffsen/servervakterna gör sitt jobb. Jag har varit här poå unive ett tag och under denna tid så har jag sett rp droppa väldigt mycket, och det gör mig så engagerad till att hjälpa unive upp igen. Jag själv möter på dom har spelarna som bara är inne på unive för att förstörra och det är så jobbigt när man ser att ingen gör något åt saken, såklart gör staffsen sitt bästa men det kan ju inte vara närvarande överalt detta gör så jag så gärna vill bli sv och göra åter gärde på dom som inte kan bete sig!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är att utnyttja dig av dina sv krafter/kommands för att uppnå vinning för sig sjelv eller sina medspelare, som t.ex. revive i ett scenario eller kicka folk för att t.ex. inte det ska hända något med dig!
Senast ändrad: