Accepterad XZgigamil | Ansökan till Servervakt [Abbe2010

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Luddekudde#0157

Vad är ditt Hex:ID Vet ej

Ange ditt födelsedatum 11 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har tre träningar i veckan som är på mån,ons,tor där ag hinner spela innan träningarna samt efter så sammanlagt typ 4 tim per dag så kmr vara väldigt aktiv då jag även kan spela väldigt mycket på tis,fre,lör och söndag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag börja med unive 2022-06-30. Men på dcn så står det 2023-03-23 med det är för jag råka lämna dcn det finns även bevis att jag har vart medlem sedan 2022 om man gräver längre in i det hela.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått 17 bans fast det var väldigt länge sedan när jag ej tog rp så seriöst men nu på sistone har jag det och därför sedan inte haft så många banns på sistone.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv skulle jag säga är en mini staff som hjälper till servern. Dom kan t.ex. dv bilar om dom står helt sönder på gatorna och gör så servern laggar, dom kan även göra svban på folk som t.ex. inte tar rp seriöst eller gör regelbrott men om regelbrottet spelaren gör är tillräckligt grova för att bannen ska hålla borta dem från servern längre så kan dom helt enkelt skicka in detta till staffsen så kan dom avgöra om avstängningen ska förlängas eller inte. Så det dem gör är att hjälpa servern till att nå den bästa rp nivån och att banna/kicka folk när staffsen inte är närvarande och göra unive till det bästa stället.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill hjälpa unive upp till den bästa rp nivån vi har nått och med tanke på att jag har spelat här ett bra tag så vet jag att detta inte är omöjligt bara om vi alla försöker och att staffsen/servervaktarna gör sitt jobb. Jag har varit här på unive ett tag och under denna tid så har jag sett rp nivån falloa ner väldigt mycket, och det gör mig så engagerad till att hjälpa unive upp igen. Jag själv möter på dom här spelarna som bara är inne på unive för att förstöra och detta gör att det är så jobbigt när man vet att man inte kan göra nått åt saken. Såklart gör ju staffsen sitt bästa men det kan ju inte vara närvarande överallt detta gör att jag så gärna vill bli sv och göra åter gärde på dom som inte kan bete sig!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är att utnyttja dig av dina sv krafter/kommands för att uppnå vinning för sig själv eller sina medspelare, som t.ex. revive i ett scenario eller kicka folk för att t.ex. vinna ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka