Accepterad xzclayz | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xzclayz

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,085
Reaction score
841
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningtjänsten

Vad heter du IRL? Jamie

Vad heter du på discord? Xzclayz

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? hittade inte det men spelar nästan 12 timmar perdag på räddningtjänsten.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så här, jag är aktiv och snäll mot alla, Välkomnar dom nya. Hjälper dom med allt. Jag tänker fixa en bra ledning som passar till allt och alla. fixa så alla bugs är bra och att bilarna inte våltar så enkelt. Min framtidsplan tänker jag att jag kommer ha möten så alla vet vad dom ska göra så det inte sker någon missförstånd/tjänstevarningar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som räddningtjänsten på unive nu i nästan 4 månader nu. Och har jobbat i ledningen på en annan stad innan men det va rättt så länge sen

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne på min karaktär runt 10 timmar per dag. Mer på helgerna. Så jag är mycket aktiv så om jag blir chef.
Och då om jag blir chef kommer jag hitta saker som måste fixas

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja/nej, nej kommer ta ksk en liten paus på 2 dagar typ. ja- jag skulle fortsätta spela på servern för det är bäst <2

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope, spelar bara på unive för tycker dom har bra rp nivå och roliga saker. Så svar nej

Har du läst våra Regler? Yess! många gånger.

jag hade glömt när jag blev anställd så jag lyssna bara på min maggsänsla. men det va 2 månader

+rep Kung Gör Räddningstjänsten till en bättre plats väldigt kunnig trevlig måste bli chef
Tack! försöker mitt bästa! vill att RTJ ska va en plats där man kan va sig själv och våga rpa <3

+rep kung albin jag vill att albin ska bli chef för att han är bra på hans job och han förtjänar att bli chef. han är man snäll mot andra och han är en riktig bra brandman. han tar sit job seriöst.

+rep kung albin jag vill att albin ska bli chef för att han är bra på hans job och han förtjänar att bli chef. han är man snäll mot andra och han är en riktig bra brandman. han tar sit job seriöst.
Tack!! har varit skit kul och jobbat med dig och hjälp dig!

en extra fråga: varför ska du bli chef:
Jag vill/ska bli chef för att jag är inte korrupt, jag tar ansvar av mitt arbete och lallar inte runt. Jag är aktiv mycket ig och i discord så det kommer inte va en chef som alltid är offline. Jag tar hand om mina kollegor bra, och behandlar dom bra! jag utbildning i mycket och vet mitt jobb och hur man jobbar, det är därför jag tycker jag borde bli chef över räddningtjänsten. Jag har också jobbat här i 2 månader så vet hur allt funkar, och därför passar jag bra till att va chef <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka