Nekad xzclayz | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xzclayz

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,085
Reaction score
841
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sc styling

Vad heter du IRL? .

Vad heter du på discord? xzclayz

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 4 april, har 3k timmar på unive

Hur rollspelar du på servern?

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Hur jag kommer utveckla detta yrke, alltså min plan är ju mest att hitta rätt kompetent folk för yrket och inga folk som bara jobbar för pengarna, Så jag tänker granska aktivten och försöka hitta stabit folk till sc styling. Så jag tänker att jag kommer hitta 2 stabila bitr chefer och bra ledning till sc styling så vi kan jobba som ett team för att hitta bra aktiveten . och så ska jag ta tillbaks lite gammalt folk med tidigare erfaranheter som vet hur man jobbar på sc styling och hur vi kommer göra i framtiden. Jag kommer även hålla möten varje vecka för att fråga lite frågor om vad ska har varit bra och vad som kan blir bättre på sc styling, samt så tänker jag köra upphöjningsmöten varje 3 veckor så mina anställda har något och se fram i mot så vi kan öka aktiveten. Samt så koller jag försöka fixa alla buggar vi har på sc styling just nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på marja lisa, För runt 2 månader sedan. Och dom som vet dom vet att jag gjorde företaget till ett av dom aktivaste företagen på unive.

Hur ofta kommer du vara inne? Hur ofta jag kommer va inne? Jag är ju nästan alltid inne varje dag. Mycket på morgonen fram till kvällen. just nu är min ped lite buggad så har tagit en lite paus från rpn och jobbat mycket sjukvård men jag kommer va inne alltid från 10-19 typ och kan alltid variera lite men här har vi ett litet schema:

----------------------- LOV (Har inga fasta tider, spelar tills jag blir trött) ---------------------

Måndag 11:00-04:00

Tisdag 11:00-04:00

Onsdag 11:00-04:00

Torsdag 11:00-04:00

Fredag 11:00-04:00

Lördag 11:00-04:00

Söndag 11:00-04:00

----------------------------------- Skol dagar ---------------------------------

Måndag 16:00-23:00

Tisdag 15:30-00:30

Onsdag 15:00-00:45

Torsdag 16:30-01:00

Fredag 16:10-02:00

Lördag 09:00-03:00

Söndag 09:30-00:20

-------------------------- Info: skol tiderna gäller inte just nu, då ni kan räkna med LOV tiderna. -------------------------

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
+rep Riktigt stabil grabb, Va anställd på marja lisa när xzclayz va chef. riktigt snäll och kompetent grabb

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka