- Meddelanden
- 1,085
- Reaction score
- 841
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub
Vad heter du IRL? Jamie
Vad heter du på discord? xzclayz
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan typ 4rde april
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Min fratisplanering är att jag ska skaffa in några kompetenta P/A som kan anställda lite vettit folk så vi får en aktiva personer till gaxy så vi har öppet varje helg Samt så har jag tänkte att skaffa en bra Bitr chef som är kompetent nog att ha den rangen och ta hand om stället med mig. Samt så kommer jag rensa alla som är inaktiva då vi ser ingen nytta i folk som ej har jobbat på långtid
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit RTJ chef, Marja chef. jag fick marja lisa till skit inaktiva till Super aktivt företag. Dom som vet dom vet
Hur ofta kommer du vara inne? Jag går ju inte skola då jag har hemma skola, Så jag är nästan hela dagarna. Typ från 10-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Noooo
Har du läst våra Regler? Yeaaaa
Vad heter du IRL? Jamie
Vad heter du på discord? xzclayz
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan typ 4rde april
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Min fratisplanering är att jag ska skaffa in några kompetenta P/A som kan anställda lite vettit folk så vi får en aktiva personer till gaxy så vi har öppet varje helg Samt så har jag tänkte att skaffa en bra Bitr chef som är kompetent nog att ha den rangen och ta hand om stället med mig. Samt så kommer jag rensa alla som är inaktiva då vi ser ingen nytta i folk som ej har jobbat på långtid
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit RTJ chef, Marja chef. jag fick marja lisa till skit inaktiva till Super aktivt företag. Dom som vet dom vet
Hur ofta kommer du vara inne? Jag går ju inte skola då jag har hemma skola, Så jag är nästan hela dagarna. Typ från 10-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Noooo
Har du läst våra Regler? Yeaaaa