Inaktuell Xzawii | Ansökan till Staff [Utveckling sker]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Scot

Vad heter du på discord? Xzawii.exe#9891

Ange ditt födelsedatum 7 December 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? På sommarlovet beror det på, men jag är aktiv runt 7 timmar per dag.

Vad är det som får dig att söka till Staff? Det som får mig att söka till staff är just för att jag älskar att hjälpa folk samtidigt som jag får arbete gjort, jag är en mycket väl disciplinerad grabb. Så om jag ser någon som gör fel kommer jag inte tveka en sekund av att sätta ned foten / ta åtgärder med avstängning/kick, men jag söker även till staff då jag tidigare varit det samt fann det otroligt roligt & lärorikt. Jag trivdes mycket väl med mina områden och kände att jag hade god kontroll över dom, men såklart vill jag även förbättra många delar på Unive. Jag ser otroligt ofta nya icke medlemmar som springer runt som försöker sitt bästa med RP'n även fast det är svårt, då finns jag för att hjälpa dom. Jag är mycket ofta aktiv i chatter och hjälper ofta icke medlemmar med att hitta forumet, support etc. Jag känner även att jag har otroligt mycket tid ledigt nu på sommarlovet så varför inte slänga in en ansökan på något jag älskar, jag vill även hjälpa alla i staff teamet samt förbättra vårat community här på Unive Roleplay.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Svårt att säga nu, men jag skulle utveckla i området jag blir ansvarig över om jag nu blir ansvarig över något annat än RP ansv dvs. Men jag skulle vilja utveckla RP nivån då jag ofta ser mycket lall, rdm samt vdm. Detta kommer jag hindra då jag har otrolig disciplin samt engagerad i mitt arbete 24/7, jag är även otroligt lyhörd samt noggrann och jag kommer hindra all form av regelbrott på servern med att sätta ned foten samt inte ta några som helst undantag oavsett omständigheter.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 1 år nu tror jag.

Har du några tidigare erfarenheter? Korrekt, jag har varit Helper så jag har koll på alla commands, hur man beter sig etc.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper då jag tidigare har varit helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är redo samt villig att jobba med ovanstående.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :D

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka