Nekad xyz | Beslut Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
559
Reaction score
187
Ditt discord namn: xyznsa

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad för typ av beslut gäller det? ban + krim varnning

Vem/vilka tog beslutet? flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? suntförnuft, skjuter någon som inte utgör någon sorts hot.

Hur är beslutet felaktigt? jag chillade på en hoy kommer först fram en svart audi han säger vilka e du med jag säger mitt gäng, sedan kommer en rosa bil o ställer samma fråga jag svarar jag säger till dom klart o tydligt attjag vill ha något prolem då jag är själv på en hoy dom säger för dit egna bästa dra härifrån vilket jag gjorde men ändå blev jag jagad av 3 bilar sen kommer den rosa bilen o hetsar mot mig han säger ge bara upp du kommer ingen stans det är gg för dig jag säger jag ska fortsätta krriga sen pittar dom sönder min hoy jag springer på fots o frågar vad dom vill sedan får jag ett helt random skott i foten jag tar skydd o dödar han sedan skjuter jag honom i rosa bilen, vet att ni kanske tycker det ser skumt ut men han skulle presic hoppa ut på mig. som ni själv kan se på hans klipp han tar av bältet exakt när han anadra skjuter på mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: dom har de

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka