Accepterad xyz | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? xyzsna

Vem var det som bannade dig? berra

Bild på banmeddelande: kkkkkkkkkk.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag dom antog scenriot att jag hoppade ut o riktade först utan ett bakom liggande scenarrio.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i gz blev jagad av 1 vit bil sen kör vi till industierna o då hoppar han ut på kullen och riktar men han skjuter ej, redan där har jag en mening med att skjuta jag kunde inte klippa då jag glömde starta medal jag tar det på mig det var mitt fel iafllfall sen kommer rosa bilen o han snackar me mig jag hoppar ut o riktar då vi har ett grovt jävla krig dom skottar varje dag så jag tog min chans o hoppade ut o smälle han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tog bannen som felaktig då grabben får skylla sig själv, han vet att vi har krig men ändå så provicerar han mig även fast han hade en krycka då borde han få ban för suntförnuft?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad 1 ända gång sen jag kom tbx detta e första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit mot han menj jag gjorde de endast för vi har ett grovt krig dom skottar varje dag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att klippa när någon riktar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka