Nekad Xyou_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_.

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-22 115820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett trrodåd och sen blev jag unbannad och då skedde de ett miss förstånd för då blir jag bannad för doxing av norrlandsjonte då de va min dåvarande kompis Alfz som doxa han inte jag så nu har jag fått den bannen men jag ska inte ha den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va precis unbannad efter mitt terrodåd då jag är inne och rp då jag ser att jag blir bannad trodde först de va restart med då ser jag att jag är klaksko bannad och då frågar jag staffs varför och då säger dom att jag har doxat men jag har ju inte ens gjort de. Utan jag fick min kompis ban som han ska ha. Har inte häller fått några bevis på min ban. för de finns inga bevis för jag inte har doxat jag gjorde terrodåd blev unbannad och sen från ingen stans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de hade varit en riktig ban ifall jag hade doxat jonte men i detta fall så var de min kompis som hade gjort de. De är inget som jag har något som helst kontroll över. Och i och med att jag inte har doxat tycker jag att jag är felaktigt bannad och förtjänar att komma tillbacka till unive rolepaly då de är en extermt rolig server och saknar alla mina polare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit bannad så många ggr har inte sån koll så jag vet hur många men jag tror ca 5 ggr. ingen av dom bans är särkisilt alvarliga då de är rp inte på skador osv me fear rp osv. men en sak jag är bra på är att lära mig av mina misstag och göra om göra rätt är en sak jag lärt mig nu i efter hand men som sagt denna ban är felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag hade inte de då jag var inne och rp som testis och från ingen stans blit klakso bannad vill gjärna se någon typ av bevis eller någtot som kan stärka eran sida av detta men under denna tid jag varit bannad har jag växt som person och lärt mig av att spela med andra. Önskar jag skulle få komma tbx MvH Leon

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja av mitt terrodåd men av denna så vet jag inte vad jag ska lära mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka