Nekad xyou | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xyou

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? xyou.n (JAG VIlL att Philip320 tar överklagan och att han tar beslutet tack på förhand)

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-12 210110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev p bannad för jag var i ett skottscenario och då speccade momo mig och han tyckte jag spela skumt och då drog han upp mig i suport och pc checkade mig och hittade ett fusk som jag hade tagit bort och detta fusk har jag inte använt på unive, fick höra att man fick ha fusk men att man inte får använda det på unive Och jag vet att min vän som hade fusk som inte använde det på unive fick tillbacka sina roller och han sa själv momo innan han banna att han bara hitta fusk men inte att jag hade använt det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett skottscenario och efter det så blev jag dragen till suport

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. jag har ju inte använt fusket på unive och jag har inte förstört för någon på servern tycker det är väldigt tråkigt att bli av med sin gorila och ped och alla vänner på unive för ett fusk som jag inte har använt. sen det klart det är dumt att ladda ner fusk från första början.Och jag vet att min vän som hade fusk som inte använde det på unive fick tillbacka sina roller och han sa själv momo innan han banna att han bara hitta fusk men inte att jag hade använt det på unive. tycker det är väldigt synd att man har lagt så mycket pengar på servern och så blir man p bannad för ett fusk som ligger i pappers korgen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var grön spelare och hade 4 banns dom senaste 4 månaderna och 2 av dom var felaktiga då en staff råka banna fel id.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte laddat ner fusk från första början. det var en dumt val av mig och ett misstag som inte kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ladda ner fusk och fråga staffs istället att lita på sina vänner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill gärna att Philip320 tar denna överklagan.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

den är ju felaktig. jag har lakt mkt pengar på unive. låt 320 ta den

@philip320 snälla ta en titt, denna är felaktig. ska inte behöva betala 2000 för något jag inte har gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka