Nekad xyou | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xyou

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? xyou.n

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 003712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev p bannad för jag var i ett skottscenario och då speccade momo mig och han tyckte jag spela skumt och då drog han upp mig i suport och pc checkade mig och hittade ett fusk som jag hade tagit bort och detta fusk har jag inte använt på unive, fick höra att man fick ha fusk men att man inte får använda det på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett skottscenario och efter det så blev jag dragen till suport

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. jag har ju inte använt fusket på unive och jag har inte förstört för någon på servern tycker det är väldigt tråkigt att bli av med sin gorila och ped och alla vänner på unive för ett fusk som jag inte har använt. sen det klart det är dumt att ladda ner fusk från första början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har knappt blivit bannad på dessa 3 månaderna men det är 2 felaktiga som jag blev unbannade minutet efter men shoot on sight och brist på social rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte laddat ner fusk från första början. det var en dumt val av mig och ett misstag som inte kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ladda ner fusk och fråga staffs istället att lita på sina vänner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill gärna att Philip320 tar denna överklagan. Tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka