Antagen xyou | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xyou

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: Xyou.n

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? jag känner att det är dags att testa på något nytt och utmana mig själv. Jag tror att jag skulle passa bra i staffteamet då jag är väldigt aktiv och en person som verkligen gillar att hjälpa till. Samtidigt vill jag fortsätta bidra till spelarnas utveckling och vara där ifall någon behöver hjälp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det har märkts att det ibland finns utrymme för förbättring när det gäller att hantera reports och att vara aktiv i att observera olika situationer som uppstår på servern. Om möjligheten ges att bli en del av staffteamet skulle mitt fokus ligga på att snabbt ta tag i inkomna reports men även suport ärenden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag känner just nu att jag har lätt för att samarbeta med staffsen på ett trevligt och respektfullt sätt och jag vet att jag kommer kunna samarbeta och göra massa staff arbete med andra staffs.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att ha en trevlig ton, lyssna på spelarna och respektera alla och inte vara partisk och ta sidor och istället kolla från båda håll. Man ska också inte bli arg lätt och lugna ner sig om man blir irriterad utav något eller om någon försöker provocera en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänker mig några timmar som staff och kanske någon timme som rpar men skulle säga att det kommer bli väldigt sällan jag rpar.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat unive drygt 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är beredd för utmaningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka