Accepterad Xyooon | Ban Överklagan [LUDDE}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 76561198106114630

Vad är din discord tagg? xyooon

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag "clogga" samt spawnmenu abusea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo. Allt började med att jag var i ett skottscenario borta vid grove. Jag dog och valde att vänta en minut för att se om killarna t.ex skulle ta med mig till sjukhuset eller annat för att försöka kidnappa mig. Men det blev inte så utan dem åkte istället iväg därifrån. Därför valde jag att lämna spelet för att kunna gå på toa samt hjälpa min morsa att bära bord. När jag kom tillbaks så frågade jag om ress av Yro. Sedan blev jag bannad. (Konversationen står i banbevis tror ja). Trodde att allt dedär skulle ta lite längre tid än vad det egentligen tog /hjälpaså de var av den anledningen som jag lämna, främst. Sedan har vi spawnmenu abuse. Jag hade absoluuuut ingen aning att man inte fick använda spawnmenu för att ta sig till olika ställen då jag precis kommit tbx till unive efter ett bra tag samt fått roller av philip320 :(.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite bådeoch. Förstår att han väljer och banna mig då jag hade gjort samma sak om jag var och såg händelsen från staffsens sida. Men sen, visst. Tycker man borde ha lite empati. Att dra roller som jag fått för 4h sen är lite surt istället för att ge mig en varning eller berätta för mig att det inte var okej. Menade verkligen inte o clogga på ett sådant sätt så det skulle kunna ge mig en fördel för att undvika scenariot eller overall gynna mig. Känner dock att jag har gjort fel här och står därför för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan för t.ex copbait och suntförnuft. Har lärt mig av dom genom korta bans som jag fått där jag under den tiden funderat på mina handlingar och hur jag kan förbättra mitt rpande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte lämnat. Men som sagt, behövde verkligen gå på toa samt hjälpa min morsa. Tycker själv att personliga behov kommer före fivem. Trodde scenariot var över och mormin hade bett mig komma o hjälpa henne redan innan vi börja skjuta. Kanske inte är världens bästa anledningar men jaja. Spawnmenu abuse visste jag inte ens var en sak då jag kollat igenom unives grundregler men inte sett de. Ni staffs kanske har skickat ut i dcn men som sagt så har jag vart borta från unive ett tag o inte sett de isf. Kan mycket möjligt ha missat det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att jag inte ska lämna under scenario. Tycker inte denhär gången räknas som "under scenariots gång". Men ska alltid vänta ut scenariot. Samt ska jag va 12ad om jag inte får hjälp under tiden som jag är död. Jag ska inte heller använda spawnmenu längre då jag nu har bättre förståelse för det. Som jag nämnt tidigare. Detta hade inte riktigt med scenariot o göra och clogga inte för att undvika det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka