Accepterad Xylo | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Xylo#4994

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arne Skärp. Arne har alltid varit fascinerad av mekanik, och har ägnat större delen av sitt liv åt att reparera och modifiera fordon. Han är ambitiös, kreativ och har en stark passion för att bygga och köra snabba bilar. När

Arne var liten så hade han alltid varit intresserad av bilar osv, Arnes dröm var att jobba på mekonomen. Under Arnes tid i grund skolan blev han Mobbad dagligen pga av hans kroppsvikt. Varje dag hörde han folk kalla honom för fetto osv. Det resulterade med att Arne slutade gå till skolan. Eftersom hans förälfrar såg att Arne inte mådde så bra så började de bli oroliga. Efter ett tag berättade Arne om hur mobbad han har blivit till sina föräldrar och det slutade med att han fick börja i en privat skola.

Under hans tid i den skolan gick det bra, han fick topp betyg i 9an. Arne var fottfarande väldigt intresserad när det gäller bilar. Hans farbror ägde en mekanik firma så nu fick han jobba där ibland.

Sex år senare har arne flyttat till en stad vid namn Unive och han är riktigt taggad på att få se hur det kommer att se ut där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många saker. Några av de är Social,rolig och unikt rollspel. Jag kommer också Aldrig spela för min egna vinst och låta t ex polisen vinna några scenarion, eftersom det ska vara roligt för båda partnerna. Jag kommer vara aktiv och försöka få hit flera spelare. Jag kommer också jobba lagligt vilket servern behöver så det ska bli en stabilitet. Jag kommer också försöka lära mig känna fler och fler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egna vinst utan även låta de andra ha roligt. Nu säger vi att jag ska göra ett butiksrån. Istället för att ta den snabbaste bilen jag har så kan jag ta en gta bil som toppar max 150. För då kommer också opoliserna tycka att det blir mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Tiktoks, twitch youtube och fivem listan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka