Accepterad Xylo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199382483240/

Ditt Hex-ID: 110000154c55128

Vad är din discord tagg? Xylo#4994

Vem var det som bannade dig? Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för ca ett halvår sedan då jag bestämde mig för att köra på 2 servrar samtidigt. Detta var extremt genant och fegt utav mig att göra och det slutade med att jag blev bannad. Direkt när jag blev bannad insåg jag vilket stort misstag jag gjorde och att jag ångrade det helt. Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag hundra procent inte gjort samma sak som jag gjorde då och ångrar verkligen mina handlingar. Ber bara om en till chans så att jag kan bevisa vad jag går för. Tyckte också det är extremt respektlös mot servern att göra det som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo alltså jag var en idiot som lirade på 2 servrar samtidigt och sedan blev jag bannad. Ångrar absolut mitt beslut och jag förstår att ni behövde lösa det på det här sättet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inget är fel med bannen utan bara fel på mitt beteende däremot ångrar jag beteendet och hoppas ni släpper in mig igen. Var också ett halvår sedan detta hände så jag har verkligen haft tiden på mig att lära mig hur fel det faktiskt var och att jag aldrig kommer göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev inte bannad så mycket med de jag kommer ihåg var powergaming i början när jag rpa vilket jag 100 procent här lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt enkelt inte vara en svikare. Ångrar mina aktioner och kommer aldrig göra om det igen vill bara att ni ger mig en till chans så jag bevisar att jag inte kommer svika unive igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att inte byta server då unive har en förträfflig rp nivå med många spelare. Vet det eftersom jag har varit med om så många häftiga scenarion här på servern. Har lärt mig också att visa lite mer respekt till unive med tanke på vilken bra server det är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka