Accepterad Xylo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Länk till din steam profil: 76561199382483240

Ditt Hex-ID: 110000154c55128

Vad är din discord tagg? Xylo#4994

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt inkompetent så att säga. Tänkte inte på konsekvenserna då och vad 320 är kapabel till att göra. Jo det var så att jag körde på 2 servrar samtidigt som jag vet är strikt förbjudet så jag förstår erat beslut om att unbanna eller aa inte göra det. Vill bara ha en till chans då jag har lärt mig att man inte ska köra på två servrar samtidigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Spelade på en annan server samtidigt som jag var medlem i unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker bannan inte var felaktig utan en rätt ban men skulle jätte gärna vilja ha en till chans även om ni tror att jag har gjort tillräckligt. Har fattat nu att man inte ska byta server då man kommer ångra sig eller ens köra på två servrar samtidigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad 1 gång tidigare för mild powergaming. Jo krockade in i ett träd långsamt och rpade ej på skadorna. Annars har jag rpat på unika karaktärer utan att begå regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte underskattat 320 och tänkt på att jag inte borde köra på 2 servrar samtidigt. Visste inte heller att servern jag körde på marknadsför över unive spelare dit. Hade jag vetat det hade jag inte gått dit. Men ska inte skylla ifrån mig vet att jag gjorde fel önskar bara att jag skulle kunna gå tillbaka i tiden och fixa misstaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja defenitivt. Man ska inte spela på 2 servrar samtidigt då servern inte vill ha spelare som spelar på andra servrar. kommer aldrig göra om det igen vill bara bevisa det ifall jag blir unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka