Inaktuell Xylo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Xylo#4994

Ange ditt födelsedatum 3 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på denna server eftersom jag vill hjälpa personer som behöver hjälp och så gillar jag allmänt bara rollspela på unive. Under lång tid har jag märkt att vissa inte kan rollspela så bra och då vill jag ta åtgärder på dem. När jag menar att dem "inte kan rollspela" menar jag att dem inte anstränger sig ett dugg för rpn och bara förstör samt lallar runt. Tycker en regel som dem flesta bryter emot är fear rp när man tex ska råna någon. Det gillar jag inte och jag kommer vara hård med det, så att säga "grundreglerna". Anser också att jag är tillräckligt kompetent för att bära staff rollen och skulle säga att jag har en jätte hög rp nivå så andra kan lära sig av mig. Var staff innan och då hade jag inte jätte mycket tid att göra staff arbete för jag vara krim samt hade mycket för mig. Tycker ni borde ge mig en till chans så kan jag visa vad jag går för.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16-21
Tisdag:15:30-22:00 (träning)
Onsdag:15:00-22:00
Torsdag:15:30-22:00 (träning)
Fredag: 14:00-02:00
Lördag: 11:00-02:00
Söndag:11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit staff och ma tidigare och har tyckt det var super kul.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka