Accepterad Xylo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Xylo#4994

Ange ditt födelsedatum 3 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 3-4 timmar helger 6-8 timmar om inte jag har läxor/prov att plugga till.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 1 månad och några dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger. C:\Users\rslat\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild_20230113_204717.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta jobbet för staffsen. Dvs ta hand om lallare på servern och dva bilar. Genom det här så kan staffs istället arbeta med större ärenden på servern. Servervakter är en viktig del inom rpn då dem kan banna lallare som förstör för andra och göra det allmänt rråkigt att rpa. När en sv vill banna/kicka någon så skriver dem /sv ban eller /kick. En servervakt bör hålla en sån hög rp nivå som möjligt så andra kan lära sig av hen och så småning om bli riktigt bra på att rpa. Sv absuse är väldigt viktigt att man inte bryter emot och det är att man tex kickar någon som t ex håller på att döda dig i ett scenario men du vet att du kommer dö men sen så kickar du han. Gör man det här kommer det leda till indragen servervakt. Istället ska man använda sina perms på rätt sätt så man ska ändast kicka någon om man ser dem göra ett regelbrott inte kicka för sin egna vinst.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser ofta väldigt många lallare som förstör rp känslan och gör det allmänt tråkigt. Jag vill istället ge åtgärder på dem som håller på så eftersom jag tycker det är riktigt tråkigt. Jag vill också underlätta jobbet för staffsen och påverka serverns rp genom att ta hand om lallare osv. Påverka andras rp till ett bättre sätt kommer jag också göra och dva bilar som bara ligger och stör genom att skriva /dv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man ser sin vänn göra ett regelbrott me man gör inget åt det. Och abuse är när man t ex revvar sig själv efter man har dött eller bannar nån/kickar utan en anledning. Så om man ser en lång kö i t ex Marja Lisas så kickar man alla för att komma först. Detta klassas som abuse.

Din Servervakt ansökan har Accepterats
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka