Nekad Xylo | Ansökan till Servervakt [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Xylo#4994

Ange ditt födelsedatum 3 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan och sluta ungefär klockan 3-4. Efter jag slutat så går jag hem och pluggar lite och sen så börjar jag med rpandet. Jag rpar 5-4 timmar på vardagar och 7-9 timmar på helger. Ibland kan det vara så att vissa dagar är jag bortrest eller har mycket att göra i skolan men annars kommer jag vara väldigt aktiv. Och det är därför jag gör denna ansökan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började spela på Unive ungefär i november och jag blev medlem för ungefär 2-3 veckor sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger file:///C:/Users/liamk/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbild_20221220_131100.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra servern till en bättre plats då den ska hålla borta servern från lallare. En servervakt ska hålla en hög rp nivå och underlätta jobbet för staffsen. Servervakten bör hålla en hög rp nivå så andra får en tanke kring hur rpandet ska se ut. Och tillslut så kommer de lära sig och veta exakt hur man rpar på det bästa möliga sättet. En server vakt kan banna, kicka och reva. En ban kan ske när någon har begått ett regelbrott som t ex rdm eller vdm. Då så skriver man /sv ban och sen id. Då kommer spelaren bli bannad i 60 minuter, Kick bör användas i milldare regelbrott som att t ex slåss på piren.
Reva är lätt att abusa men den ända gången man ska använda rev är oma man ser någon blir rdmad mitt i ett scenario. Ett viktigt kommand som är väldigt bra att kunna är toggleid. När man skriver detta komand kommer man se alla spelares id vilket man kommer behöva om man ska kicka/reva eller banna någon. En servervakt ska också dva bilar. Dva bilar är när man tar bort bilar som bara ligger och skrotar. Detta kom underlätta serverns lag och är väldigt viktig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill hjälpa servern att bli en bättre plats. För ungefär varje dag ser jag någon lallare som inte kan bete sig vilket stör mig. Därför hade det vart skönt att ha servervakt så man kan sätta sådana personer på plats. Vill också bli servervakt för jag märker all jobb staffsen lägger ner för att bygga upp en sån här underbar server. Därför vill jag hjälpa till och underlätta jobbet för staffsen och göra det mindre jobbet så dem slipper göra det. Jag tycker också det är allmänt kul att hjälpa till så det skulle varit en ära att få vara sv på denna server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man rpar med sin kompis och man ser att han begår regelbrott men väljer att inte banna han detta ses som korruption. Abuse kan ske på många olika sätt några exempel kan vara att du blev skjuten oh du revvar dig själv så du kan vinna scenariot. Ett till exempel är att om du ligger i ett underläge i en skottning och du väljer att kicka han som skottar dig. Dem här exemplen ses som abuse vilket leder till indragen Sv.

Nekad, du har inte varit medlem i en månad. Ansök igen när du har varit medlem i en månad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka