Accepterad Xyfrmdao | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Depeteföfan

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? xyfrmdao

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: View attachment IMG_8286.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att bubblegum valde just att banna mig då jag båda grovt fear rpade och grovt powergamade, jag hade en grabb runt halsen när han sedan buggar sig ut ur th och då väljer min vän som kör bilen att gasa iväg och quita mitt under scenariot och då gör så vi krockar och allt sedan buggades jag fast i bilen men sedan när jag väll kom ut så valde jag att skjuta mot 3 personer som riktade mot mig det var ett misstag då jag inte rpade på skadorna under scenariot samt att jag inte var rädd om mitt liv utan bara hoppade ut och skjuta och detta var ett misstag jag ångrar mig rejällt dem hära 4 senaste dagarna har haft det skit tråkigt och jag förstår nu att det jag gjorde var fel och jag kommer inte att göra om detta misstaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan min ban var att jag precis hade skjutit ner en kille med min vän vi väljer att inte avliva han och väljer att ta den mera sociala vägen då det även var han som startade skottlossningen så vi tar han och hoppar in i bilen tar mobil och magget ur hans vapen så att han inte kan skjuta sedan åker vi och sedan kommer bara en 18th street bil från ingenstans och väljer att börja hetsa och då skricker han vi har tagit i th hjälp mig dem har kidnappat mig och då börjar 18th hetsa och säger jag skjuter er om ni inte släpper han nu och att det var påväg 2 andra bilar, det jag inte fattar här är varför han som kör bilen inte åker utan han väljer att fortfarande stå still sedan buggar han jag håller th ut ur th och då hoppar en ut ur 18th street bilen men vi hinner åka innan han riktar sedan när vi väll åker så väljer han som kör att quita vilket gör så att bilen krockar och allt såent sedan kommer 3 grabbar och riktar och det är hära jag gör fel, jag hoppar ut och skjuter alltså inte rpar på skador (powergaming) och inte värnar om mitt liv (fear rp) sedan dog jag. detta är en grej jag alltrig kommer göra om då det är en väldigt dålig nivå av rp från min sida och bara gör det tråkigt för alla inklusive mig jag har lärt mig och kommer inte göra om detta misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde slut genom att hoppa ut och skjuta och inte bry mig om mitt liv och inte heller rpa på skadorna, det jag borde gjort var att använda mig av /me och sedan hoppat ut och hållt upp händerna, och nu i efterhand så ångrar jag mig jätte mycket och kommer inte göra om detta misstag, i 4 dagar har jag alltid vilja dra in och gibba men kommer sedan på att jag är bannad och lovar att detta inte kommer ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns it

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde gjort annorlunda var att ta klipp när grabben buggar ut ur th och hur jag buggas i bilen samt att jag borde använt mig av /me ont, avsvimmat, svimmat och det samt när jag gick ut borde jag hållt upp händerna och tagit det socialt jag ångrar mig och kommer inte göra om detta igen det kan jag lova det var ett engångs misstag som inte kommer ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att alltid tänka till 2 gånger innan jag aggerar så inte samma misstag sker igen. kommer inte göra om detta och ångrar mig nu i efter hand och lovar att jag inte kommer göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka