Accepterad Xyfrmdao | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Depeteföfan

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? xyfrmdao

Vem var det som bannade dig? lacha

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom att jag valde att köra på en annan server samtidigt som jag hade roller på unive, den ända anledningen att jag gick till den servern var för att mina vänner pressade mig för att dem hade blivit bannade på unive plus så var jag inte aktiv som staff eller som medlem utan jag hade bara rollerna, nu ångrar jag mig och skulle vilja bli unbannad, detta kommer inte att ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att mina vänner precis hade övertalat mig att gå över till den nya server, jag skulle få roller och sånt men igentligen ville jag inte gå över men för att vännerna skulle sluta köra fivem så sa jag ja för deras skull, men jag var inte aktiv som staff och medlem utan hade bara rollerna för mina vänners skull, jag ångrar detta otoligt mycket nu och kommer inte göra om det, det var ett misstag som jag aldrig kommer göra igen och ångrar mig verkligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom att jag gjorde felet att gå över till den andra servern, men det var ju endast för att min vänner övertalade mig och att dem skulle sluta köra fivem och ville köra med mig dem sista gångerna, jag var inte heller aktiv som medlem och staff och ångrar mig otroligt mycket, jag älskar unive och har instett det nu när jag har varit bannad ett tag, detta är ett misstag som aldrig kommer ske igen, det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har glömt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort annorlunda genom att stanna på unive eftersom att jag hade roller och sånt på unive och för att mina vänner även skulle sluta typ på en gång när jag väll kom till servern, jag var som sagt inte aktiv och ångrar det misstaget jag har gjort och lovar att det inte kommer ske igen, jag vet även om att många som har kört på andra servrar har blivit unbannade och jag skulle även vilja få en chans till då jag ångrar misstaget extremt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig efter denna ban var att jag ändast ska hålla mig till en server vilket jag vill ska vara unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka