Nekad XYC_mille | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XYC_mille

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milion

Vad är ditt discord namn? Wrld MORRIZ#2256

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lindy stenborg. när lindy stenborg va liten så bråkade mina föräldrar så jag fick problem i skolan i åkurs 3 och uppåt så bråkade mina föräldrar mycket mådde dåligt över de i åkurs 5 blev lindy stenborg avstängd från skolan i 4 veckor han fick ligga i sin säng och jobba hemma När hans föräldrar kom hem vid halv 5 så började dom bråka mer och mer. i åkurs 6 så small det 3 gånger som låt som pistol skott så sprang han ner i köket låg mamman på golvet blodig pappan fanns inte i huset så då ringde lindy stenborg ringde ambulans polis. När dom kom fram så fick han en kram av polisen och polisen ringde soc som hämtade Lindy stenborg. lindy stenborg fick en bra familj men saknade sin mamma och pappa. När han fylde 18 så flyttade han hemifrån och haft det tuft under tiden men ska skaffa bra jobb och ha höga mål på sig själv och skaffa familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roleplaya och göra så folk kan ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du kan inte alltid vinna man förlorar ibland

Hur hittade du Unive? såg det och ville testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka