Accepterad xxturtlexx | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? xxturtlexx#0139

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som bryr sig om allt och alla han är uppväxt i en annan stad och är inte så känslosam han gillar bilar och har en dröm att bli mekaniker och ha sin egen firma han har också ett c-v från mekonomen i staden han flyttar ifrån han är 25 år gammal och har gått fordon med b-c i alla ämnen dock låg han lite efter i idrott då han inte gillar iden att träna i skolan han har ett ganska privat liv som han håller för sig själv och han öppnar inte upp sig för så många men han försöker hålla sig positiv 24/7 hans favorit bil är bmw och han hatar billiga volvos i sin förra stad ägde han en bmw epa som var riktigt frän han tycker också om att laga mat och när han var mindre villa han vara med i sveriges mästerkock men det suddade ut när han började på fordon han heter arvid glömde jag nästan skriva och han har ett svagt intresse för djur och han har väldigt mkt självkontroll och disciplin han är en person som tycker om ordning och reda

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en person som brinner för rp och jag känner mig som hemma på denna server och jag vill bidra med en roligare rp och roliga scenarion jag kommer bidra med en seriös rp och ett gott humör och det ända jag vill är att ha kul jag vill skaffa vänner på denna server och titta på när servern växer mer och mer och jag vill gärna vara en del av det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag fick nyss indragen wl och jag skrev en ban överklagan i typ 1-2 timmar och det tog mig 2 sånna och nu behöver jag göra en ny wl ansökan så jag är väldigt engagerad till att fortsätta vara på den här servern och jag kommer inte ge upp tills jag är tillbaka för jag vägrar köra på någon annan server än denna

Hur hittade du Multistaden? jag har varit inne på denna server förut som sakt och när jag hittade den då så var det på topplistan jag gick in och blev fast vid datorn direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att man ska ha roligt på en seriös nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp kommer aldrig hitta intresse för någon annan server än denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka