Nekad xxturtlexx | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? muneno chef

Vad heter du IRL? Elis

Vad heter du på discord? xxturtlexx_#4720

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag är erfaren och vet hur man sköter yrket har spelat på unive över ett år och vill bli klubbchef eftersom det är ett otroligt roligt jobb med mycket rp inblandat skulle gärna villja bli krim också för att det ska passa och kunna göra lite mer svart business för mer rp men det känn ssom att klubbchef hade varit kul jag är som sakt erfaren då jag varit biträdande på palace och muneno förut men det är väl snart 400 ansökningar så jag ska inte ha höga förväntningar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som skrivet så har jag varit anställd antal gånger jag har också varit biträdande på båda klubber

Berskiv din karaktär? min karaktär rahim abdu flydde från irak år 2002 när rahim var 2 år så han minns inte så mycket men han hade en bra uppväxt i sverige men blev mobbad ofta eftersom hans uttal var annorlunda så han gick på extra svenska lektioner tills han blev 13 då han kunde prata som vilken annan svensk person med utvecklade ord rahim är väldigt smart och gick fordon i gymnasiet och kom in som mekaniker strax efter han var klar han blev då en mekaniker på okq8as verkstad och jobbade där 3 år och gjorde så bra ifrån sig att han fick ett cv men det roliga tog slut ganska fort när dom behövde stängas för dom hade brist på kunder och där är han nu en 21åring utan jobb men sen såg han att chefen på clubben muneno i stan hade avgått så han skickade in en ansökan till arbetsförmedlingen som han jobbat extremt hårt på då han känner att han är bra på att bestämma och är bra på att hålla stämningen

Hur ofta kommer du vara inne? typ 3 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja skulle nog ansöka till någon verkstad då det ligger i min karaktär men jag skulle nog funkat bäst på en klubb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej men ska börja som kriminell på altrive så kommer vara relativt laglig här

Har du läst våra Regler? japp

Det finns redan en Ägare op Muneno tyvärr, men bra anökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka