Nekad xxturtlexx | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ulla-karins camping och motor ab

Vad heter du IRL? Elis

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 312

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag älskar att jobba med yrket och lära mig om nya bilar och hjälpa folk med sina bilar och camping utrustning gillar även att sälja bilar och chefa så det går bra för företaget och känner att jag skulle vara perfekta personen för jobbet då jag har mycket tidigare erfarenheter och kommer vara mycket aktiv jag ska även se till at det blir en trygg arbets plats för alla som jobbar där och för dom som är kunder

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat i andra servrar och denna som säljare och chef många gånger och detta är en relativt ny firma som jag tror att jag skulle passa på och jag vill bara det bästa och jag vill höja rpn inom detta yrke

Berskiv din karaktär? in karaktär är en person som bryr sig om allt och alla han är uppväxt i en annan stad och är inte så känslosam han gillar bilar och har en dröm att bli bilsäljare och ha sin egen firma han har också ett c-v från mekonomen i staden han flyttar ifrån han är 24 år gammal och har gått fordon med b-c i alla ämnen dock låg han lite efter i idrott då han inte gillar iden att träna i skolan han har ett ganska privat liv som han håller för sig själv och han öppnar inte upp sig för så många men han försöker hålla sig positiv 24/7 hans favorit bil är bmw och han hatar billiga volvos i sin förra stad ägde han en bmw epa som var riktigt frän han tycker också om att laga mat och när han var mindre villa han vara med i sveriges mästerkock men det suddade ut när han började på fordon han heter arvid glömde jag nästan skriva och han har ett svagt intresse för djur

Hur ofta kommer du vara inne? MINST 2 timmar per dag och om det blir så lite ska jag jobba båda dom timmarna på att förbättra företaget

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag kommer såklart fortsätta jag har nu jobb på ulla karins och kommer då fortsätta jobba som anställd där och bygga på min karaktär och min rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag känner att engelska servrar är inget för mig och det finns ingen annan bra svensk rp server på hela fivem enligt mig

Har du läst våra Regler? japp jag gjorde det som det första när jag kom in på servern

Nekad då det tyvärr redan finns en ny chef, men fin ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka