Accepterad xxturtlexx | Ban överklagan [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: elis.rombo

Vad är din discord tagg? xxturtlexx#0139

Vem var det som bannade dig? alexgoggle

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag satt på ett polismöte och sen blev jag randomly av med mitt jobb jag frågade vad som hände och någon sa kolla blåa appen så jag gick in och då hade jag blivit av med rollen så då frågade jag i mötet vrf jag hade blivit av med rollen samt jobbet och då blev jag bannad och indragen wl jätte konstigt för det hände inte personen som sa kolla blåa appen + jag hade randomly blivit av med rollen och jobbet så jag kunde inte sätta mig i den mötes kanalen endå. så om vi drar en slutsats jag blev bannad för jag tänkte mig inte för att jag sa blåa appen ig i ett möte med typ 20 pers jag hade vanligtvis inte sakt det men det var någon annan som hade sakt kolla blåa appen innan och han hamnade inte i trubbel för det så jag trodde det var okej att säga blåa appen men om jag hade anänt min lilla nöthjärna hade jag vetat att man inte får säga det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. står åvanför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag fattade ingenting endå jag hade jobbat där i inte ens 24 timmar och jag glömde att man skulle sitta i dc och sen kom det ut en announcement i ooc chatten ig att man skulle det och sammtidigt så sa nån i mötesrummet kolla den blåa appen så jag gick in i 'blåa appen' hade jag redan blivit av med polis rollen på nåt sätt så jag frågade ig och sen blev jag bannad och indragen wl jag vet inte vad jag skulle göra eftersom jag är ny med jobbet och något annan hade sakt blåa appen innnan blev inte bannad så asså jag fattar inte vad som hände eller varför jag vill gärna ha tillbaka min wl också tack!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktig nån bannade fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat använda min lilla nöt hjärna och inte varit dum nog och säga blåa appen hade jag antagligen setat och ha kul inne på denna bästa server som finns och inte sitta så här och känna mig dum så ja jag hade kunnar göra på ett helt annat sätt och nu kan jag det till nästa gång elafall oom man vill se det från den positiva sidan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till nästa gång kommer jag aldrig säga något om dc ig jag trodde det var okej att säga tex blåa appen eller komradion eller dc appen i mobilen för andra säger så extremt ofta

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka