Nekad xxturtlexx | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Ange ditt födelsedatum 13 April 2007

Vad heter du på discord? xxturtlexx#4720

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15 till 00 helger 11 på morgonen till 03 på natten

Hur länge har du spelat på Unive? för några dagar sedan ett år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till och dva bilar som står ivägen då det är ett stort problem i servern tycker jag och jag skulle kicka folk som tex rdmar och vdmar innan det går för långt eller tex om någon fearrpar när man rånar dom och drar upp kniv och knivhugger osv kan man kicka dom och ta klipp innan de börjar loota och så så ni slipper ha folk som gnäller att få tillbaka sina vapen då det också är ett stort problem som jag själv varit med om flera gånger så kan man kicka dom hoppa support med klipp och få de bannade innan dom tar ens grejer jag kommer inte ressa någon utan tillåtelse från högre uppsatta heller

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? hjälpa till och hålla ordning inne på servern då det är ofta som man kan behöva det speciellt i såna scenarion jag skrev i föregående fråga

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? samma som jag skrev på för förra frågan jag skulle bidra till att det bir mindre gnäll i support och mindre trasiga bilar som står överallt

Varför ska just du bli servervakt? jag som är gäng-boss hamnar i många scenarion när man behöver kicka folk som rdmat eller vdmat eller fearrpat innan dom lootar vilket när jag sitter i support i ärenden är typ det enda folk vill detta skulle nog släppt trycket i många ärenden och kommer utveckla rp nivån tycker jag

Varför vill du bli servervakt? för att slippa scenarion när folk gnäller om sina vapen när någon tex rdmat och för att slippa krocka i trasiga bilar som står mitt i vägen och för att man ska ha en roligare erfarenhet inom unive

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag kan svban kick och dv och revive och dom där grundkommandon som jag kommer använda om jag blir servervakt

Är du whitelistad på serven? ja hade varit konstigt om en gäng boss inte var whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans inte på denna karaktär som jag haft över ne månad jag hade en tidigare idag på meta men den var felaktig och blev borttagen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka