Accepterad xxlarssonxx1337 | Whitelist ansökning [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxlarssonxx1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: xxlarssonxx1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068964929

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Larsson

Vad är ditt discord namn? Martin13#1344

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är född 1980 2 september. Min karaktär är väldigt snäll och vill alla väl men kan också bli arg.
Min karaktär flyttade nyligen från en annan stad så har bara bott i denna stad i 3 månader. Han har det väldigt dåligt med ekonomin nu för tiden så han vill bli polis, han har velat vara polis sen han var liten. Min karaktär passar väldigt bra som polis eftersom han är så snäll men ändå rättvis. Han är jättetaggad på att börja med arbetslivet. Min karaktär är intresserad av fordon och allt som har med motorer att göra, så på fritiden när han inte jobbar så kommer han hålla på med mycket bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en bra på RP och kan alla regler och bidrar bara med bra saker till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill vara whitelistad på en bra server. Och om jag ska få nått ansvarsfullt jobb så lär jag vara whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar på det här kontot. Men jag har haft närmare 200 timmar på mitt gamla konto, jag har spelat fivem i snart 2 år.

Hur hittade du Multistaden? Jag har alltid spelat på (bra servrar) med lite folk, och jag såg att multistaden hade mycket folk på servern och när jag kollade serverns discord så viste jag att det var en bra server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig på senare tid men när jag var ny på fivem för 2 år sen så blev jag bannad nån gång för jag inte kunna reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka