Nekad XXL1475 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XXL1475

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? PPMAN

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Karim Karlson är 44 år gammal. Är upväxt i en liten by som heter Åhus i Sverige och har levt där hela hans liv. Han är en trevlig pratglad gubbe men också lite petig. Han är direkt inte den smartaste men gör upp det med sin humor. Han gillar att hänga med vänner, kolla på tv och dricka öl och det bästa han vet är att äta mat. Han var trött på livet i Åhus och bestämmer sig att flytta till Unive där han leta efter spännande jobb tillfällen och att träffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och rolig rp som kommer leda till bra scenarion. Jag kommer ha kul och göra så att inte bara jag vinner men att alla har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att du får inte spela så du vinner alltid t ex om du blir rånad så kan du inte bara köra iväg du måste spela med så den personen som rånar dig vinner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja och några exempel på reglerna är ingen racism och nazism som uttrycks och ingen diskrimenering. Servern ska inte användas som en dejting plats. Gängkrig ska precis som allt annat beväpnat våld ha sin bakgrund i längre tids sociala konflikter. För att ett krig ska startas måste det finnas en realistisk grund och motivering. Rdm=Random Deathmatch som handlar om man dödar någon annan spelare utan något scenario tex jag går upp och sjuter någon utan andledning. En annan är VDM=Vehicle Deatmatch, som är nästan exakt samma som RDM fast istället för ett vapen så använder du din bil/fordon som ett vapen tex kör på någon utan scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit med i andra servrar och har spelat på denna servern också

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Behöver öva på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka