Accepterad xXFortniteKungenXx | Medlem ansökning [miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xXFortniteKungenXx

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? forrekungen69

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Gabriel Ohlsson är 24 år gammal, Gabriel är en livsnjutare som lever för att ha kul och sprida glädje. Gabriel är från Sollentuna och har växt upp där och bott där i hela sitt liv. Gabriel har många vänner och hade många vänner i grundskolan/gymnasiet, alla verkar gilla Gabriel. Gabriel har pappa, mamma och 2 syskon, en bror och en syster. Gabriel pluggade till bil mekaniker i gymnasiet och drömmer om att starta ett egen företag som mekaniker. Just nu är Gabriel arbetslös men söker jobb konstant inom bilar/liknande. Gabriel är väldigt intresserad av bilar och motorer över lag. Gabriel hade inte så bra relation med sin pappa då Gabriels pappa alltid jobbade på nätterna vilket gjorde så att han oftast sov på dagarna när Gabriel vad i skolan. Medans Gabriels mamma alltid fanns där för Gabriel och såg till att han hade det bra. Gabriel gick på många olika sporter som fotboll, hockey, badminton osv men ingenting verkade fastna hos Gabriel förutom just det intresset han har för bilar. Gabriel har tidigare jobbat som hundvakt vilket han inte tjänade så mycket på så han tänkte kämpa för att få ett nytt jobb på ICA, vilket han fick sparken ifrån precis innan han skulle bli fullt anställt. Så nu är Gabriel utan jobb och kan bara blicka framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt välutvecklade scenarion på servern. Jag spelar professionellt och det enda jag vill göra på servern är att själv ha det så roligt som möjligt med mina kompisar men även göra så att andra på servern känner likadant. Jag vill spela för att ha kul och inte för att vinna helt enkelt. Jag vill inte att folk ska gå in på den servern jag spelar på och känna att jag gör deras spelupplevelse sämre än vad jag egentligen kan göra den. Jag vill att andra människor ska känna det jag känner när jag spelar rollspel och jag tror att jag kommer lyckas med det här på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att alltid spela för att alla parter ska ha roligt och inte för att vinna makt eller pengar. Det betyder även att man ska göra utdragna scenarion som gör spänning för spelarna. Man ska spela för att ha kul och inte för att vara "störst i stan" osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Jag kan alla grundregler i fivem och jag kan även dom flesta av unives egna regler men jag kommer behöva kolla igenom dom en gång till efter att blivit antagen som medlem på unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat sedan 2020 på andra servrar men även unive ett kort tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ingenting som jag kommer på just nu :))

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka