Nekad xXFelix JohanssonXx | Ansökan till Servervakt (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toff1an

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? 𝓝𝓸 𝓜𝓮𝓻𝓬𝔂#0337

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagarna är jag inne runt 5-9 timmar. Men på helgerna så brukar jag åka iväg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 5 gånger men en ban var felaktig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person på servern som rp:ar och håller koll på folk som begår regelbrott och som inte har bra rp. Man kan säga att en servervakt är som en helper för att kunna underlätt en staff så det blir mer enkelt att ha koll på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på Unive för jag rp:ar mycket på Unive. Varför jag vill bli en servervakt är för att det finns så många personer på servern som begår regelbrott och inte sköter sig. Under scenarion så kan det vara lättare att ha perms ifall nån fuskar för att vinna ett scenario. Då kan man sv banna personen. Jag vet att jag kommer bli en bra Servervakt som kommer hålla ordning på Servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är t.e.x om man rp:ar med sin kompis och han dör under ett scenario och han ber mig revva honom det är abuse. Att var servervakt är ett mycket stort ansvar och man får inte banna personen om man inte har något bevis på att han har gjort något fel. Korruption innebär om jag är med i scenario och jag blir dödad och använder mina perms och revvar mig själv för att vinna scenariot. Om jag går in på en bil affär och ska köpa en bil och ser att det är en lång kö och jag väljer att kicka personerna för att kommer först i kö:n för att kunna underlätta för mig själv är också en korruption. Om man t.e.x gör ett rån som krim och kör ifrån polisen och krocka med blien om man tar sina vapen och skott och lägger in i handsfacket och dv:ar sin bil för då kan man inte åkar in för vapenbrott.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top