Accepterad xxblixtenxx | Ban Överklagan [ABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkba

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965063784

Ditt Hex-ID: 11000013be40068

Vad är din discord tagg? Blixten.

Vem var det som bannade dig? ABBE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: perma ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inkomptetent, har polis vapen som icke medlem lossar vara polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid polisstationen på min förra polis karaktär och rpade med några andra poliser i stationen. sedan blir jag bannad för " Inkomptetent, har polis vapen som icke medlem lossar vara polis"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. grejen e att jag sa aldrig att jag var polis till dem jag bara stog och snackade med dem, Abbe som bannade mig vill heller inte skicka klipp på detta så kan heller inte visa något slags bevis på detta. men jag förde bara en konversation med dem andra poliserna och hade de trevligt o sedan blir jag bannad. jag förstår ju att de ser konstigt ut när jag är icke medlem och är inne på en polis karaktär som har massa vapen. men jag gjorde inte något med vapnerna ville bara rpa lite på den karaktären för hade inte gjort de på ett tag och ville även träffa lite gamla kompisar som jag hade på den karaktären men jag förstår såklart att de kan se konstigt ut att jag har vapen i inventoryt som en icke medlem. ber om ursäkt för de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har några banns, så som sunförnuft, vdm m.m men mycket av det är gammalt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, hade inte behövt rpa på den karaktären men kände bara att jag ville träffa lite gamla kompisar som jag hade på den karaktären men det var ett dumt beslut att göra detta som icke medlem, borde tänkt på det innan. detta kommer heller inte att upprepas i framtiden självklart. tar åt mig av mina banns.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart, detta var ett dumt misstag kommer inte att upprepas. det kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kan absolut skicka clips till dig hade inte möjligheten att skicka det igår bara.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka