Nekad XxAnteXx | Beslut Överklagan [trakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: plankton12331

Ditt Hex-ID: 11000015d2a97d2

Vad för typ av beslut gäller det? Alla mina roller dragna

Vem/vilka tog beslutet? Några tog beslutet, jag tror exempelvis Toris men Trakke._ placerade den.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tog spawnmenu

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är delvis felaktigt. Under detta scenario så följer vi (jag och 2 andra) efter en bil som en i våran bil känner. Den bilen följer i sin tur efter en annan bil. Den andra bilen som blir förföljd blir stoppad av två poliser som kör fram. Efter att de hade snackat ett tag vänder polisen sig om till oss och skriker: "UT UR BILEN, VI SKA VISITERA ER" Detta säger han utan anledning och föraren i våran bil väljer att backa ut från deras försök att boxa oss. Det slutar upp med att vi blir rammade och bilen går sönder. Vi alla 3 hoppar ut ur bilen och föraren i vår bil skjuter ner en polis. Jag väljer att hoppa över "räcket" i denna stund och huka. Jag ser sedan en av mina vänner gömma sig i en buske så jag springer över. När jag försöker springa så blir jag sjuten i benet av polisen då min gängkompis skjuter ner han. Jag kommer upp på fötterna och börjar springa allt vad jag kan. Jag lyckas ta mig till ett litet torn där jag springer in i och ha i åtanke att jag har varken dödat eller skjutit med mitt vapen. Väl i tornet så är det här det går snett. I mina tankar och mitt tänkande efter detta adrenalin påslaget så uppfattar jag det som att scenariot har dött och att jag sitter säkert där. Då börjar jag fundera på hur jag ska ta mig in till stan och utan bil tänker jag att spawnmenu var ett bra alternativ. Men nu i efterhand fick jag reda på att jag inte var säker utan en drönare hade placerats och hovrade i luften. Sen så fick jag tunnelseende och begick ett misstag som jag verkligen ångrar. Jag skulle istället använda min mobil och ringa någon ingame som kunde hjälpa mig därifrån men jag tänkte inte på det vid det tillfället. Jag förstår verkligen att jag gjort fel men min tanke var absolut inte att försöka fly ett scenario utan mer ett sätt att transportera mig eftersom jag var skjuten i benet. Det jag vill säga i denna överklagan är att jag begick ett stort misstag och ångrar det verkligen. Om jag kunde gå tillbaka i tiden så hade jag gjort det annorlunda och försökt få kontakt med någon ingame. Det enda jag ber er är att verkligen ta er in i mitt scenario och försöka förstå och inse att det inte var med syfte att fly scenariot och kanske kan besluta en mindre ban eller någonting annat. Som sagt jag gjorde ett misstag,jag står för det och jag skulle gå tillbaka och ändra vad jag gjorde om jag kunde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har tyvär inget klipp då min klippfunktion inte fungerat korrekt. Fick inte heller något skickat till mig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka