Accepterad XxAnteXx | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: plankton12331

Ditt Hex-ID: 11000015d2a97d2

Vad för typ av beslut gäller det? Alla mina roller dragna

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det såg ut som att jag Combat Loggade

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det är delvis felaktigt eftersom jag loggade ut i ett scenario. Anledningen till att jag loggade ut från Unive var eftersom det skedde en bugg. Det som hände var att jag sköt mot en spelare så han ramlade. Jag siktade på honom och bad honom ligga stilla. En annan spelare i mitt gäng kom och han plockade upp honom med Alt-menyn (Så han tog upp han på axlarna). Vi hoppade in i varsin bil och skulle åka därifrån. Men efter några meter så på något sätt glitchade den kidnappade ut sig från bilen så han hängde i luften. Han blev då arresterad av polisen. Jag stannade vid min gängmedlem och då hände samma sak mig utan att någon hade gjort någonting. Gängmedlemen märkte inte det och körde iväg. Då kom en bil som jag tror vi krigat mot fram och gick ut ur bilen. Vid denna tidpunkt så blev jag chockad över vad som precis hänt så utan att tänka mig för så jag i mitt snabbtänke tyckte att det var bäst att logga ut för att sedan logga tillbaka eftersom jag satt fast och inte kunde röra mig vilket förstörde scenariot. Då tänkte jag att om man fryser scenariot, jag loggar ut och sedan tillbaka så att scenariot kunde fortsätta som vanligt utan några buggar eller strul. Förstår såklart att åtgärder tas då det ser väldigt dåligt ut från ert perspektiv. Vet att ni inte heller kommer ta detta som en ursäkt men vid detta tillfälle så har min klippfunktion inte riktigt fungerat på sistone, vilket kan låta lite som att det var med mening vilket det absolut inte var. Det betyder också att jag inte kan backa upp detta riktigt lika mycket som jag önskat med ett fullt klipp där man kan se alla synvinklar. Jag skulle vilja att ni gärna tar detta i åtanke och kanske kan ge en minskad åtgärd eller konsekvens eftersom det var aldrig meningen med att combat logga för att undvika ett scenario. Som lärdom av mitt beslut så kommer jag i framtiden att förvarna eller fråga i exempelvis i OOC Chatt vad jag kan göra eftersom det känns ganska felaktigt att man utnyttjar ett scenario för att bara kunna kräva pengar och mitt vapen (då pratar jag såklart om motparten).

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lvbyyf7W1vjWEpqSO?invite=cr-MSwzWnQsMjE5MTA4MjEw&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Kontakta mig i pm så pratar vi om det
@XxAnteXx

Din besluts överklagan har accepterats, enl överenskommelse i PM.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka