Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Xwollo/
Vad är ditt namn i verkligheten? karl
Vad är ditt discord namn? xwollo#6666
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2002
Berätta om din karaktär. Han är 24 år gammal. Min gubbe är från helsingborg och har bott i sverige hela sitt liv, han och hans familj har inte så mycket pengar så han måste bli kriminell och tjäna på ohygliga sätt. Han har alltid velat leva ett rikemansliv samtidigt som han ser upp fel människor som sin bror som har varit kriminell och gjorde så att min gubbe blev gängmedlem. Ända sen han va liten har han tyckt om karate och har tränat massor, men sluta när han blev kriminell vid 18 års åldern. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 18 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad.
Varför ska just du bli whitelistad? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag har letat efter en bra server nu ett tag och upptäckte Unive och vill ha kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb eller va kriminell.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vil kunna spela med de komisar som redan är whitelistade och ha lite kul på en server som tar det till en annan nivå av RP.
Hur hittade du Unive? kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul med kompisar men, vill ha en seriös server att spela på.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte FiveM nej, men har spelar darkRP på garrysmod i över fem år.
Vad är ditt namn i verkligheten? karl
Vad är ditt discord namn? xwollo#6666
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2002
Berätta om din karaktär. Han är 24 år gammal. Min gubbe är från helsingborg och har bott i sverige hela sitt liv, han och hans familj har inte så mycket pengar så han måste bli kriminell och tjäna på ohygliga sätt. Han har alltid velat leva ett rikemansliv samtidigt som han ser upp fel människor som sin bror som har varit kriminell och gjorde så att min gubbe blev gängmedlem. Ända sen han va liten har han tyckt om karate och har tränat massor, men sluta när han blev kriminell vid 18 års åldern. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 18 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad.
Varför ska just du bli whitelistad? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag har letat efter en bra server nu ett tag och upptäckte Unive och vill ha kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb eller va kriminell.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vil kunna spela med de komisar som redan är whitelistade och ha lite kul på en server som tar det till en annan nivå av RP.
Hur hittade du Unive? kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul med kompisar men, vill ha en seriös server att spela på.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte FiveM nej, men har spelar darkRP på garrysmod i över fem år.